Firmowe blogi

Hej! W tej firmie są ludzie, którzy znają się na rzeczy. Dzielą się konkretną wiedzą, proponują rozwiązania problemów i pomagają dokonać właściwego wyboru. Skąd to wiadomo?
Przecież przez internet ich nie widać… Ale jednak musi tak być, skoro piszą tak merytorycznego bloga! Widocznie zależy im na odbiorcy i przedstawieniu mu najlepszych opcji.

Buduj wizerunek eksperta

Blog jest miejscem, w którym łatwiej zagadnąć klienta. Nikt nie musi tam wchodzić – skoro jednak wszedł, z pewnością poszuka konkretnych rozwiązań i porad lub nawet ciekawostek. Wystarczy, że spełnisz jego oczekiwania i przedstawisz mu informacje, których potrzebuje, a zacznie Cię odwiedzać częściej. Będzie też wiedzieć do kogo się zwrócić, gdy nadejdzie czas zakupów.

Prowadząc bloga znacznie łatwiej nawiązujesz kontakt z potencjalnymi klientami. Budujesz swój pozytywny wizerunek i dobrą reputację, Masz też szansę podzielić się przemyśleniami.

Pokaż się z dobrej strony

Blog pomaga Cię znaleźć. Dzięki unikalnej treści, powiązanej z działalnością firmy, ułatwia pozycjonowanie Twojej strony. Odwiedzającym daje pewność, że firma żyje, zmienia się, jest gotowa do nawiązania kontaktu. Artykuły lżejsze, może nawet nieco ironiczne, sprawiają, że łatwiej jest polubić Twoją firmę. Z kolei rzetelne opracowania ważnych tematów budują zaufanie u odwiedzających i przekonują ich, że mogą u Ciebie poszukać profesjonalnego wsparcia.

A wsparcie w pisaniu bloga znajdziesz u nas. Piszemy artykuły na blogi zarówno poważnych kancelarii prawnych i przedsiębiorstw z branży finansowej, jak i lekkie teksty skupiające się na wydarzeniach kulturalnych. Na początku zadajemy dużo pytań. Chcemy Cię poznać, poczuć czym żyje Twoja firma i cała branża. Potem możesz na nas liczyć przez całe lata.